25.6.2015

Koukussa kuvankäsittelyyn

Hommasin pari päivää sitten Adobe Lightroom kuvankäsittelyohjelman ja nyt olen siihen ihan täysin koukussa. Toki olen kuvia käsitellyt aina ennenkin, harvoin mitään kuvaa olen esille laittanut ilman mitään perus kontrastikorjailuja, mutta tuolla käsittely on paljon mukavampaa ja ominaisuuksia on enemmän. Varsinkin noihin presetteihin olen ihastunut ja niitä erilaisia on tullut ladattua paljon netistä.

Tässä läjä ensimmäisiä muokkailuja vanhoista kuvista :) Tuo ominaisuus missä näkyy vierekkäin alkuperäinen ja muokattu on ihan huippu.


Pokkarilla kuvattu pari vuotta sitten. Tämä saa jopa pokkarikuvat näyttämään kivoilta :D




Tästä on ensin poistettu photarissa ihmisen jalka tuolta taustalta.


Tämä kuva on yksi mun lempparikuva Javista, joten pakkohan siitä oli muokkailla kanssa uudet versiot.





Alkuperäinen kuva oli todella hämärä, ihana että tästä sai näin valoisan tehtyä.






Tästä hienosta rhodesta piti tehdä oikein kolme versiota :D Keskimmäinen on mun suosikki.





Olen kyllä ihan ihmeen tyytyväinen lopputuloksiin vaikken tuota ohjelmaa vielä kovin hyvin osaakaan käyttää. Tämä teki kertaheitolla huonosta kuvaajasta reilusti paremman :D

2 kommenttia: